E-Commerce
Το μέλλον στις αγορές

Το ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι μια διαδικασία επιχειρηματική και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζεται.
Ο χώρος όπου πραγματοποιείται η συναλλαγή-website- δεν είναι παρά μια διαδικασία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Τι πρέπει να γνωρίζετε
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο όπως και στο παραδοσιακό έχει κανάλια διανομής και τελικούς δέκτες:
- B2C: Πώληση προϊόντων από επιχειρήσεις σε καταναλωτές
- B2B: Πώληση προϊόντων από επιχειρήσεις σε επιχειρήσεις
Βήματα για ένα πετυχημένο E-Shop
Η επιτυχία δεν είναι ποτέ το σύνολο των συνήθεις 10 βημάτων αλλά συνεχών ενεργειών και διαδικασιών. Σε καμιά περίπτωση δεν υπάρχουν πάγιες διαδικασίες για την επιτυχία, αλλά μια καθημερινή προσπάθεια για ανάπτυξη και προσαρμογή του Ηλεκτρονικού καταστήματος όχι μόνο τεχνολογικά, αλλά και προσαρμογή στις συνθήκες του εμπορίου γενικά. Αν θα πρέπει όμως να ξετυλίξουμε το κουβάρι αναφέρουμε τις προτεραιότητες στα πρώτα βήματα:
Αποστολή
Καθορισμός αποστολής και ποιος είναι ο λόγος που οι χρήστες θα προτιμήσουν το δικό σας κατάστημα. Αν και συνήθως η τιμή είναι ο σημαντικότερος λόγος, υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά που οι χρήστες λειτουργούν «οπαδικά» με ορισμένα Ηλεκτρονικά Καταστήματα.Επιλογή Εταιρείας
Η επιλογή εταιρείας που συμπεριλαμβάνει ένα σύνολο διαδικασιών και γνώσεων για την ανάπτυξη μια διαδικτυακής επιχείρησης, είναι το πρώτο και πιο ουσιαστικό βήμα, αφού οι γνώσεις θα δώσουν ποιοτικά πλεονεκτήματα στις επόμενες επιλογές.Προφίλ Ανταγωνισμού
Πλήρης καταγραφή του ανταγωνισμού σε όλες τις διαδικασίες του.Ψηφιοποίηση Προϊόντων
Καθορισμός Μεταφορικών
Δημιουργία Ηλεκτρονικού Καταστήματος
Είναι η πλέον εύκολη διαδικασία στην δημιουργία Διαδικτυακής επιχείρησης αλλά και την δημιουργία Διαδικτυακού επιχειρηματία. Εδώ ο επιχειρηματίας θα πρέπει να έχει ενεργή συμμετοχή όχι για να μάθει να διαχειρίζεται το τεχνικό κομμάτι, αλλά, να αποκτήσει την κουλτούρα της καθημερινής διαχείρισης.Εκπαίδευση Διαχειριστή
Σχεδιασμός Επικοινωνίας
Δημιουργία Καμπάνιας
Σχεδιασμός προώθησης και προβολής με στόχο την δημοσιοποίηση (κυρίως στο πρώτο στάδιο) και την δημιουργία υποψήφιου αγοραστικού κοινού.Διαχείριση Πελατών